Am organizat un eveniment de succes la Golden Tulip Times

Zilele trecute mi s-a întâmplat ceva important pe plan profesional. Firma unde lucrez, a împlinit 10 ani de activitate. Patronul a dorit să profite de această ocazie, să organizeze un eveniment de afaceri unde să invite toți colaboratorii firmei și potențiali colaboratori.
Persoana care trebuia să se ocupe de acest eveniment a anunțat că a fost operată urgent la un picior și va lipsi un timp de la serviciu.
Într-o dimineață când am sosit la serviciu, am fost chemată imediat în biroului șefului. De câte ori trebuia să discut cu el, nu mă simțeam în largul meu. Lucrez la această firmă de cinci ani și niciodată nu mi s-a dat șansa să-mi arăt calitățile de manager.
Am fost șocată când șeful mi-a zis că am fost aleasă să organizez evenimentul. Dintotdeauna mi-am dorit să ies în evidență cu reușitele mele. Asta era o mare ocazie să dovedesc că pot fi un bun manager. Nu trebuia să ratez această oportunitate.
Când am început pregătirile eram foarte stresată, trebuia să analizez foarte bine câteva probleme: ce dorește patronul de la acest eveniment, invitații ce vor veni, bugetul pe care îl am la dispoziţie, stabilirea sarcinilor pe care le va avea fiecare persoană din echipa care mă va ajuta la organizare.
Șeful dorea să-i dau raportul după fiecare mișcare pe care o făceam în legătură cu evenimentul.
O decizie importantă a fost alegerea locației evenimentului. Îmi trebuia un hotel în București ce are săli de conferințe deoarece avem de gând să prezentăm în cadrul evenimentului partenerilor noștri de afaceri și jurnaliștilor ce vor participa, utilitatea produselor pe care le fabrică firma.
După ce am analizat toate hotelurile din București care au centru de conferințe, am ales fără nicio ezitare hotelul de patru stele Golden Tulip Times pentru că îmi ofera toate condiţiile pe care trebuia să le am pentru eveniment. M-am liniștit când am dat peste acest hotel. Cu facilităţile pe care le are îmi rezolva toate problemele.

imagehero_1_0
Acum 10-15 ani nici nu îndrăzneam să mă gândesc că în București voi putea să găsesc un hotel care iți oferă asemenea condiții occidentale așa cum am avut eu parte la un seminar la care am participat în Germania.
Șeful mi-a pus imediat o mulțime de întrebări despre hotel.
– Ești sigură că e cea mai potrivită locație pentru eveniment?
– Da. Sunt sigură.
– Vreau imediat un raport despre condițiile pe care le are acest hotel. Nu vreau să mă fac de râs în fața partenerilor de afaceri.
I-am dat raportul mult dorit după câteva ore.
Invitații din străinătate au fost cazați la standarde occidentale. Au avut parte de o panoramă fermecătoare asupra orașului.

imagest2
Din cele trei săli de conferințe pe care le are Tulip Times cu lumina naturală, aer condiţionat și un set complet de echipamente specifice moderne, am ales „Panorama” care are o privelişte minunată spre Casa Parlamentului și dispune de un spatiu foarte generos. Lumina naturală oferă un impact vizual impresionant.

imagepanorama_3_0
Un rol important în confortul invitaților a fost  Golden Tulip Timesunde au servit masa. Eram convinsă că o să le placă aranjamentul meselor ce se remarcă prin simplitate și rafinament celor de la Golden Tulip Times. Au avut parte de un mic dejun bufet, meniul ” a-la-carte ” pentru prânz sau cină, preparatele pregătite de veritabilii artizani ai bucătăriei fine românești însoțite de cea mai bună selecție de vinuri românești

photophoto (1)

Seara invitaţii au mai avut parte de o petrecere surpriză de neuitat în Clubul Panoramic SkyLine cu muzică de cea mai bună calitate.. Au văzut cum știm noi românii să ne distrăm.

cupola
Dimineață când s-au trezit au servit la Café Times salate și sandwich-uri delicioase cu deserturi preparate după rețete unice și s-au bucurat de aroma unică a unei cafele.

photo (2)
Într-o zi m-a așteptat șeful în biroul meu când am sosit la serviciu.
– Ai făcut rezervările la hotelul Golden Tulip Times pentru eveniment?
– V-am trimis raportul despre hotel așa cum ați cerut și am așteptat un răspuns. Nu am știut dacă vă place sau nu.
– Cum să nu-mi placă!? Fă rezervările acum! Ce ne facem dacă nu au locuri pe 18-20 martie?
Din fericire hotelul nu organiza niciun eveniment în acea perioadă.
Am fost tare stresată cât a durat evenimentul, deși ceva îmi spunea că totul va fi bine. Era prima realizare majoră din scurta mea carieră și îmi doream foarte mult ca evenimentul să iasă bine. Voiam să fie una dintre cele mai spectaculoase întâlniri de afaceri la care au participat colaboratorii firmei.
A doua zi după ce invitații au plecat, șeful m-a chemat în biroul lui să-mi spună că partenerii de afaceri l-au felicitat pentru locația aleasă. Toți s-au simțit minunat la Golden Tulip Times. Pentru prima oară mi-a zis că am făcut treabă bună. Nu vă închipuiți ce bucuroasă am fost atunci. Îmi venea să-l iau în brațe, dar m-am abținut. Mi-am dat seama cât de important este să apreciezi ceva la adevărata lui valoare. Dacă nu aveam încredere în Golden Tulip Times cine știe cum ieșea evenimentul. Poate eram și concediată până acum.

8888-golden-tulip-times-300x107

Articol scris pentru Proba 11 – Hotel Golden Tulip Times, Spring SuperBlog 2016.

2 Replies to “Am organizat un eveniment de succes la Golden Tulip Times”

  1. […] Am organizat un eveniment de succes la Golden Tulip Times […]

  2. Sunt sigura ca a fost si un eveniment reusit. Dupa cum arata imaginile.

Lasă un răspuns